手指郁一郁 生料湯底送上門 – 蘋果日報

IMG_8873

走遍全港 但求完美火鍋

10/21/2014

手指郁一郁 生料湯底送上門

想打邊爐,但唔想郁又唔想出街,點算?幾個後生仔就睇準這個懶人市場,推 出電召火鍋,撥個電話,生料湯底gas爐湯鍋餐具調味料,馬上速遞上門。


類似的服務也不是新鮮事,惟獨Seamart敢打正旗號,主攻活海鮮生料:大連鮮 鮑,三點蟹,蟶子王,就連海斑、龍躉都有,而且價錢比火鍋店便宜至少3成。 原來股東之一來自將軍澳海鮮批發世家,得家族支持,以最平價錢取得新鮮 貨,成本較低。店中更設魚缸,天天來貨,出貨前一小時,由專人劏好洗淨, 再獨立包裝。 全店海鮮多達30款,還不時有時令推介,好似大眼雞bb,街市也不多見,原條 放入鍋裏煮,剝皮吃,鮮甜肉嫩。加州象拔蚌也便宜,原條約1.6kg才賣$788, 坊間動輒過千。為保質素,更聘請專業廚師調製湯底,以保溫壺送上,非常貼 心。不想傷腦筋,建議點套餐,2人份,有海鮮有黑豚有菜有麵,最平$498有交 易,最啱足不出戶的無飯夫妻。

IMG_8873 IMG_8874 IMG_8875

SEAMART

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *